Google Workspace
+ Add-ons
Maak jouw Google Workspace compleet met add-ons van Presis
1.000+ tevreden klanten
+ Zelf geregeld via de portal

Maak jouw Google Workspace compleet met add-ons van Presis
Google Workspace is al een slimme werkplek op zichzelf.
Maar elke organisatie werkt nét even anders. Daarom bieden wij bij Presis een reeks aanvullende tools waarmee je Google Workspace perfect laat aansluiten op jouw werkwijze.
Van betere beveiliging tot workflow-automatisering:
al onze add-ons zijn ontworpen om je werk makkelijker, veiliger of sneller te maken.
Alle add-ons zijn los af te nemen en eenvoudig te beheren via de Presis Portal.
Alle add-ons op een rij
Passbolt
Wachtwoord beheer voor jouw teams
Beveilig al je bedrijfslogins met Passbolt: dé open source wachtwoordmanager voor teams.
AFI Backup
Back-up tool voor Google Workspace
Voorkom dataverlies met automatische back-ups van e-mail, Drive, Agenda en meer.
Presis Drive Tool
Slimme Drive-structuur zonder chaos
De Presis Drive Tool helpt je met het opzetten van een overzichtelijke mappenstructuur, inclusief juiste rechten per team of afdeling.
BulkSignature
E-mail handtekeningen in één keer up-to-date
Nieuwe collega? Nieuw logo? Wijzig alle handtekeningen in één keer – zonder handleidingen of extra werk voor je team.
Security Scan Basic
20-punts beveiligingsscan
Met deze add-on controleren we je omgeving op 20 belangrijke punten, gebaseerd op onze 10+ jaar ervaring met Google Workspace.
DMARC Tool
Voorkom misbruik van je domeinnaam
Met onze DMARC Tool bescherm je jouw domein tegen phishing en spoofing.
Zenphi
Automatisering zonder code
Automatiseer handmatige processen binnen Google Workspace met Zenphi.
Optimaliseer wat je al hebt en ontdek meer!
- Beheer je licenties zelf – zonder dat je ICT'er hoeft te zijn.
- Geen beheer? Geen gedoe. Gewoon inloggen en klikken.
- Geen losse back-upoplossing. Geen extra compliance plugin. Alles zit erin.
- Voor elk bedrijf de ideale oplossing, een klik, direct geregeld
Werk je al met Google Workspace, maar mis je nét die extra functionaliteit?
Je beheert ze allemaal in de Presis Portal.

Je eigen control center
Met een klik alles geregeld
Alle administratie op een plek
Alles in een overzicht, wel zo makkelijk