Zoeken

Google Workspace
+ Add-ons

Maak jouw Google Workspace compleet met add-ons van Presis

1.000+ tevreden klanten

+ Zelf geregeld via de portal

Regel zelf je Google Workspace licenties en Add-ons in het Presis Portaal

Maak jouw Google Workspace compleet met add-ons van Presis

Google Workspace is al een slimme werkplek op zichzelf.
Maar elke organisatie werkt nét even anders. Daarom bieden wij bij Presis een reeks aanvullende tools waarmee je Google Workspace perfect laat aansluiten op jouw werkwijze.

Van betere beveiliging tot workflow-automatisering:
al onze add-ons zijn ontworpen om je werk makkelijker, veiliger of sneller te maken.

Alle add-ons zijn los af te nemen en eenvoudig te beheren via de Presis Portal.

Alle add-ons op een rij

Passbolt

Wachtwoord beheer voor jouw teams

Beveilig al je bedrijfslogins met Passbolt: dé open source wachtwoordmanager voor teams.

AFI Backup

Back-up tool voor Google Workspace

Voorkom dataverlies met automatische back-ups van e-mail, Drive, Agenda en meer.

Presis Drive Tool

Slimme Drive-structuur zonder chaos

De Presis Drive Tool helpt je met het opzetten van een overzichtelijke mappenstructuur, inclusief juiste rechten per team of afdeling.

BulkSignature

E-mail handtekeningen in één keer up-to-date

Nieuwe collega? Nieuw logo? Wijzig alle handtekeningen in één keer – zonder handleidingen of extra werk voor je team.

Security Scan Basic

20-punts beveiligingsscan

Met deze add-on controleren we je omgeving op 20 belangrijke punten, gebaseerd op onze 10+ jaar ervaring met Google Workspace.

DMARC Tool

Voorkom misbruik van je domeinnaam

Met onze DMARC Tool bescherm je jouw domein tegen phishing en spoofing.

Zenphi

Automatisering zonder code

Automatiseer handmatige processen binnen Google Workspace met Zenphi.

Optimaliseer wat je al hebt en ontdek meer!

Werk je al met Google Workspace, maar mis je nét die extra functionaliteit?

Je beheert ze allemaal in de Presis Portal.

shallow focus photo of person using MacBook

Je eigen control center

Met een klik alles geregeld

Alle administratie op een plek

Alles in een overzicht, wel zo makkelijk